.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم رژه نيروهاي مسلح در ساري با سخنراني سردار شاليكار
فرمانده سپاه كربلاي مازندران به نقش‌آفريني سربازان و سلحشوران لشكر 25 كربلا و ايثارگران استان در جنگ هشت ساله اشاره كرد و گفت: تمام نيروهاي نظامي و مردمي اين استان از آغازين روزهاي جنگ با هم شدند و ايران عزيز را در پيروزي در جنگ كمك كردند...
مراسم رژه نيروهاي مسلح در ساري با سخنراني سردار شاليكار

علي شاليكار صبح امروز در مراسم رژه نيروهاي مسلح استان مازندران كه در مركز استان برگزار شد، اظهار داشت: رژيم بعثي در 31 شهريور سال 59 با تحريك استكبار جهاني جنگ نابرابري را ظالمانه به ايران تحميل كرد.
وي افزود: در اين جنگ كشورهاي غربي و شوروي سابق با بسيج امكانات مالي و انساني به مقابله با نظام نوپاي اسلامي پرداختند تا به خيل خود ايران را ساقط كنند.
شاليكار تصريح كرد: اگر چه مي‌توانستد با بسيج امكانات از طريق پنج استان به كشور وارد شوند اما ملت ايران با ولايت‌پذيري از رهبر فرزانه انقلاب براي دفع دشمنان آماده شدند.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران ادامه داد: نيروهاي نظامي، بسيجي و ارتشيان دلاور تا جايي پيش رفتند كه دشمن فرصت حضور در مرزهاي ايران را از دست داد و عقب‌نشيني كرد.
وي با اشاره به اينكه ايران در 200 سال گذشته در پي هجوم بيگانگان بخش اعظمي از خاك را از دست داده بود ولي در جنگ هشت ساله، دشمنان تا دندان مسلح اين نظام نتوانستند به اهداف شومشان دست يابند.
شاليكار يادآور شد: ايران به بركت تجربه هشت ساله و دفاع مقدس به يك قدرت بزرگ نظامي در منطقه تبديل شده است.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران به نقش‌آفريني سربازان و سلحشوران لشكر 25 كربلا و ايثارگران استان در جنگ هشت ساله اشاره كرد و گفت: تمام نيروهاي نظامي و مردمي اين استان از آغازين روزهاي جنگ با هم شدند و ايران عزيز را در پيروزي در جنگ كمك كردند.
شاليكار ايجاد امنيت و خدمت‌گذاري را يكي از رويكردهاي نظام مقدس ايران اسلامي برشمرد و تصريح كرد: هيچ وقت اين ملت اجازه نخواهد داد تا مرزهاي ايران مورد تجاوز بيگانگان قرار گيرد.
وي اضافه كرد: دشمنان ايران اسلامي بايد بدانند كه در صورت حمله به ايران با واكنش سريع نيروهاي ولايي ايران عزير با پشتيباني مردم روبه‌رو مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.512 seconds.